شهادت ۲۰ فلسطینی در حمله اسرائیل به یک ساختمان در مرکز غزه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیده‌بان حقوق بشر: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد بیانیه حزب‌الله لبنان درباره حمله به محل استقرار نظامیان صهیونیست (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا: تل‌آویو همچنان از واشنگتن سلاح می‌گیرد صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی واکنش حماس به اظهارات جنجالی سناتورآمریکایی درباره تهدید اتمی غزه روسیه: ۱۴۰۰ نیروی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت کشته شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: تداوم مداخلات آمریکا در افغانستان وضعیت این کشور را پیچیده‌تر می‌کند انهدام تانک‌های مرکاوا در جبالیا | روز پرتلفات برای ارتش صهیونیستی (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش مقام ارشد حماس به خیالبافی نتانیاهو برای تسلیم شدن این جنبش درخواست سفیر انگلیس در سازمان ملل از انصارالله یمن اردوغان: حماس برای حفاظت از اراضی اشغال شده خود مبارزه می‌کند حزب‌الله لبنان «السماقه» را هدف قرار داد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رایزنی سوناک با امیر قطر درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه سردار قریشی: هدف اصلی عملیات وعده صادق «بازدارندگی» بود شهادت و زخمی‌شدن ۲ نفر در حمله اسرائیل به خودرو سازمان ملل + فیلم سازمان ملل: شاهد کاهش حملات در دریای سرخ هستیم نتانیاهو: تبعید رهبران حماس را بررسی می‌کنیم سیدحسن نصرالله: شهید سلیمانی و شهید زاهدی در همه جبهه‌ها حاضر بودند | نتانیاهو و بایدن از اعتراضات دانشجویی در جهان خشمگین است تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن
سرخط خبرها

نماینده شیراز: سازمان برنامه توجهی به مشکل بازنشستگان ندارد| دولت به معیشت بازنشستگان لشگری و کشوری توجه کند

  • کد خبر: ۱۲۷۸۸۹
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
  • ۱
نماینده شیراز: سازمان برنامه توجهی به مشکل بازنشستگان ندارد| دولت به معیشت بازنشستگان لشگری و کشوری توجه کند
نماینده مردم شیراز در با بیان اینکه توجهی به بازنشستگان به ویژه لشگری و کشوری نمی‌شود، گفت: دولت باید توجه بیشتری به معیشت و مشکلات همه مردم به ویژه بازنشستگان لشگری و کشوری داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا پاک‌فطرت در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس در تذکری شفاهی گفت: از حافظان امنیت که شب و روز از جان و مال مردم دفاع می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم. انتظار می‌رود رئیس جمهور توجه بیشتری به این قشر زحمتکش کند. امروز حقوق پرسنل نیروی انتظامی از تمام اقشار دیگر جامعه کمتر است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: توجهی به بازنشستگان به ویژه لشگری و کشوری نمی‌شود. دولت باید توجه بیشتری به معیشت و مشکلات همه مردم به ویژه بازنشستگان لشگری و کشوری داشته باشد.

وی در تذکر دیگری به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: به درمان جانبازان توجهی نمی‌شود. مشکل درمان و داروی جانبازان و خانواده آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود. با گران شدن دارو و عدم پرداخت بیمه‌ها به ویژه بیمه دی از شروع سال جاری تاکنون هیچ حق بیمه‌ای به آن‌ها پرداخت نشده که رئیس بنیاد شهید باید برای حل مشکل آن‌ها تلاش بیشتری انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکل شهر‌های جدید را رها کردید، چرا سازمان عمران شهر صدرای شیراز که ۳ دهه از عمر آن می‌گذرد و دارای شورای و شهرداری است، زمین‌های اطراف آن را فروخته و پول آن را به حساب وزارتخانه در تهران واریز می‌کند؟ این کار تضییع حقوق مردم است. این شهر دارای مشکلات بسیاری از جمله کمبود خدمات زیربنایی و روبنایی و نبود حمل و نقل عمومی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
این دولت فقط به بازنشستگان تامین اجتماعی توجه دارد کشوری باید بمیرد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->